پاورپوینت درس 9 سلامت وبهداشت دوازدهم

پاورپوینت درس 9 سلامت وبهداشت دوازدهم

پاورپوینت درس 9 سلامت وبهداشت دوازدهم : درس نهم بهداشت ازدواج و باروری،
ازدواج یک مرحله بسیار مهم از زندگی انسان است که نه تنها برای زن و مرد بلکه برای تداوم نسل های بعد نیز سرنوشت ساز است. ازدواج عامل تکامل انسان است، چنانچه پیامبر اکرم (ص)می فرمایند:« هیچ بنایی در اسلام از ازدواج در نزد خدا محبوب تر نیست » (وسائل الشیعه، جلد 14 ، صفحه 3)
…………

پاورپوینت درس 9 بهداشت ازدواج و باروری سلامت وبهداشت دوازدهم

پاورپوینت درس نهم بهداشت ازدواج و باروری سلامت وبهداشت دوازدهم

سن ازدواج

بلوغ جنسی زن و مرد، اولین شرط لازم برای ازدواج است، در جوامع گذشته اغلب سن ازدواج نزدیک به سن بلوغ جنسی پسران و دختران بوده است. ولی رفته رفته با تغییرات اجتماعی، تغییر الگو و سبک زندگی و بعضی از عوامل دیگر، سن ازدواج نیز تغییرات زیادی کرده است. سن ازدواج در جوامع مختلف، متفاوت است و عوامل متعددی در تعیین آن نقش دارند. در جامعه ما نیز سن ازدواج متأثر از عوامل متعددی است.

پاورپوینت درس 9 سلامت وبهداشت دوازدهم
اسلاید معرفی
اسلاید کلی پاورپوینت درس 9 سلامت وبهداشت دوازدهم

فیلم نمونه از پاورپوینت درس 9 سلامت وبهداشت پایه دوازدهم

این پاورپوینت در 37 اسلاید برای پایه دوازدهم به صورت خیلی مرتب و شیک کاملا قابل ویرایش تنظیم شده است تمامی مطالب درس به صورت کاملا دقیق و منظم بدون هیچ گونه کسر و اضافه ای به همراه متن (صرفا متن )گفت وگوی گروهی، خودارزیابی ،بیشتر بدانید،گفت وگوی كلاسی، با افکت و هارمونی رنگ بندی در اسلایدها و انیمیش برای هر اسلاید کاملا اماده برای ارائه …تمامی اسلایدها کاملا تایپ شده بدون هیچ گونه عکس برداری از صفحه مثل برخی از سایت ها که عکس کتاب رو به صورت پاورپوینت ارائه می دهند ..حجم فایل 960 کیلوبایت …متشکرم

دانلود فایل دیجیتال بلافاصله پس از پرداخت موفق

پیشنهاد های ویژه

پاورپوینت درس 10 سلامت وبهداشت دوازدهم

پاورپوینت درس 8 بهداشت فردی سلامت و بهداشت دوازدهم

پاورپوینت درس 7 بیماری های واگیر سلامت و بهداشت دوازدهم


تهیه و تنظیم مهرماه 98

مطالب مرتبط