پاورپوینت صابون و شامپو

پاورپوینت صابون و شامپو

پاورپوینت صابون و شامپو

فهرست مطالب
تاریخچه صابون
صابون چیست؟
مواد اولیه صابون
چگونگی ساخت
صابون قالبی
اصول صابون‌سازی
صابون با اشکال متفاوت
شامپو
مواد شیمیایی مضر در یک شامپوی بی‌کیفیت
شامپوهای تخصصی
بهترین شامپو چه شامپوهایی هستند
چگونه يک شامپوي مناسب براي موهايمان انتخاب کنيم؟
شامپوي مورد استفاده بايد هر چند وقت يک‌بار تعويض شود؟
چطور شامپو بزنيم؟
منابع
تقدیر و تشکر

صابون

تاریخچه صابون
صابون دارای قدمتی بالغ بر 2300 سال می باشد.در حقیقت برخی معتقدند صابون در 600 سال پیش از میلاد مسیح توسط مردم فنیقیه ساخته شد، اما در آن زمان از کاربرد آن اطلاع درستی نداشتند و تنها به عنوان یک کالای واسطه ای، جهت داد و ستد از آن استفاده می نمودند. در آن دوره صابون از پیه بز و خاکستر چوب تهیه می شد. در دوران امپراطوری روم مصرف صابون رواج یافت .آنها صابون را از چربی حیوانات و خاکستر گیاهان (به عنوان یک ماده قلیایی) تهیه می کردند و آن را“Saipo” می نامیدند که نام امروزی صابون “Soap” از آن گرفته شده است.
اهمیت صابون به عنوان یک ماده شوینده تا قرن ….

……..
……………
……………….

شامپو

شامپو (به انگلیسی: Shampoo)، از یک واژه هندو به نام چامپانا (Champana) به معنای ماساژ دادن گرفته شده‌است. قبل از پیدایش شامپو به صورت امروزی، مردم برای شستشوی موی خود از مواد گیاهی مانند سدر و چوبک و کتیرا و مواد معدنی مانند خاکهای سیلیسی استفاده می‌نمودند.
از آنجا که موهای افراد با هم تفاوت دارد، شامپوهای متفاوتی نیز ساخته می‌شود. برای انتخاب شامپوی مناسب، بهترین راه این است که انواع مختلف شامپو را امتحان کنیم تا بتوانیم بهترین نوع را برای موی خود انتخاب کنیم. از ویژگی‌های یک شامپوی سالم می‌توان به سهولت شستشو، عدم تحریک پوست و چشم و بوی مطبوع آن اشاره کرد.

aval sabon ve shampooاسلاید معرفی پاورپوینت صابون و شامپو

aval sabon ve shampooاسلاید معرفی پاورپوینت صابون و شامپو

اسلاید نمونه وفهرست مطالب پاورپوینت صابون و شامپو fehrest mataleb sabon ve shampoo

اسلاید نمونه وفهرست مطالبfehrest mataleb sabon veپاورپوینت صابون و شامپو shampoo

این پاورپوینت در 33 اسلاید تنظیم شده است که شامل اسلاید معرفی ، اسلاید فهرست مطالب با امکان لینک به صفحات، اسلاید های متن تحقیق  با طراحی و رنگ بندی و انیمیشن عالی 16  اسلاید اول درباره صابون و16اسلاید دوم درباره شامپو هست . دارای اسلاید منابع و تشکر و پایانی می باشد .حجم فایل 544 کیلو بایت


تهیه و تنظیم مهرماه 98

مطالب مرتبط