پاورپوینت درس 1 جهان فرهنگی جامعه شناسی یازدهم

پاورپوینت درس 1 جهان فرهنگی جامعه شناسی یازدهم

پاورپوینت درس 1 جهان فرهنگی جامعه شناسی یازدهم فصل اوّل فرهنگ جهانی
در سفر گاهی عجله می کنیم و از زیبایی ها و ظرافت های راه غافل می شویم؛گاهی چنان سرگرم پیچ و خم های راه می شویم که از مقصد می مانیم.

در فرایند یاددهی یادگیری نیز گاهی موضوع آن قدر کلی، مختصر و کوتاه می شود که از آن سر در نمی آوریم؛ در مقابل گاهی جزئیات موضوع آن قدر مفصل و طولانی می شود که با سرگرم شدن به آنها از مطالب اصلی باز می مانیم. اگر می خواهیم چنین نشود باید همواره جزئیات و کلیات موضوع را در ارتباط با هم ببینیم. موضوع کتاب حاضر، نظام جهانی یا زندگی اجتماعی در سطح جهان است. فصل اول، تصویری کلی از موضوع ارائه می کند و در فصل های بعد، با جزئیات آن بیشتر آشنا میشوید. با ما همراه شوید.

پاورپوینت درس 1 جهان فرهنگی جامعه شناسی یازدهم
پاورپوینت درس 1 جهان فرهنگی
پاورپوینت درس 1 جهان فرهنگی

درس اول جهان فرهنگی
به چهار گروه تقسیم شوید و در هر گروه، با توجه به آنچه در سال های گذشته خوانده اید، یکی از پرسش های زیر را بررسی کنید. برای هر گروه یک «دبیرجلسه» و یک «نماینده» انتخاب کنید. دبیر جلسه خلاصة گفت وگوهای اعضای گروه را ثبت می کند. نمایندة هر گروه دست نوشته های دبیر جلسه را در کلاس می خواند.

تفاوت جهان اجتماعی و جهان طبیعی چیست؟
سال گذشته فرهنگ را چگونه تعریف کردید؟
فرهنگ چه نقشی در هویت یابی افراد و جهان اجتماعی دارد؟
هویت جهان اجتماعی بیشتر از لایه های عمیق فرهنگ(عقاید و ارزش ها) تأثیر می گیرد یا لایه های سطحی آن (هنجارها و نمادها)؟ چرا؟

  • تعداد اسلاید: 35
  • ویژگی محصول: اسلاید معرفی ،اسلایدهای متن کتاب به صورت کامل و دقیق که تمامی مطالب حتی متن فعالیت های را به صورت کاملاً تایپ شده و قابل ویرایش در برگرفته است .اسلایدهای متن کتاب بدون هیچ گونه کسر و اضافه ای با افکت و طراحی عالی ،اسلاید تشکر و پایانی
  • کیفیت: عالی
  • حجم فایل: 876 کیلوبایت
  • سال تولید محصول دیجیتال: مهرماه 98

پیشنهاد: پاورپوینت درس دوم جامعه شناسی یازدهم


تهیه و تنظیم مهرماه 98

مطالب مرتبط

2 دیدگاه‌

  1. امیرعلی گفت:

    فوق العاده بود…
    خیلی سایت گشتم تا پیدا کردم ولی خیلی خوب بود..
    ارائه 20

    • masterdoc گفت:

      مچکرم شما لطف دارین
      هر مشکلی از بابت فایل داشتین در خدمتیم