پاورپوینت درس 17 مدیریت خانواده پایه دوازهم مشترک

پاورپوینت درس 17 مدیریت خانواده پایه دوازهم مشترک

پاورپوینت درس 17 مدیریت خانواده پایه دوازهم مشترک:
فصل 5 درس هفدهم هم سویی و سازگاری پس از ازدواج
خود درعجبم که من توام یا تو منی!
سؤالات کلیدی
آیا انتخاب درست و آگاهانۀ همسر می تواند به منزلۀ دستیابی کامل طرفین به موفقیت در ازدواج باشد؟ به عبارت دیگر، آیا تلاش برای انتخاب همسری مناسب، برای حفظ و تداوم زندگی مشترک کافی است؟

زن و شوهر چگونه می توانند پس از آغاز زندگی مشترک اختلاف های خود را به گونه ایسازنده حل کنند و از تبدیل آن به معضل جلوگیری کنند؟

موقعیت

محمدعلی و حمیده هر دو دانشجو هستند. یکی نیم سال سوم کارشناسی ارشد و دیگری سال آخر کارشناسی. کارهای متعدد محمدعلی و مسئولیت های آنها سرش را به شدت شلوغ کرده و تمام ذهنش را درگیر کرده اند. گاهی وقتی همسرش در حال صحبت با اوست، سؤال های بی ربطی می پرسد که نشان می دهد، کاملاً ذهنش درگیر مسئله ای دیگر است و حمیده بابت این موضوع خیلی نگران و ناراحت می شود. با خودش می گوید : «همسرم دیگر مرا دوست ندارد. حتی به حرف های سادۀ من توجه نمی کند. قبلاً گاهی فکر می کردم او هیچ وقت نمی تواند همان طور که پدرم به مادرم علاقه مند است، مرا دوست داشته باشد. چون برعکس پدرم، اصلاً در کارهای خانه هیچ فعالیتی ندارد

پاورپوینت درس 17 مدیریت خانواده پایه دوازهم مشترک
صفحه اسلاید پاورپوینت درس 17 مدیریت خانواده پایه دوازهم مشترک
پاورپوینت درس 17 مدیریت خانواده پایه دوازهم مشترک
اسلایدهای پاورپوینت درس 17 مدیریت خانواده پایه دوازهم مشترک

فیلم نمونه ازپاورپوینت درس 17 مدیریت خانواده پایه دوازهم

این پاورپوینت در 40 اسلاید به صورت تایپ شده و منظم همراه با اسلاید بسم الله ، معرفی ، اسلاید اول ، اسلایدهای متن درس به صورت کامل همراه با عکس و متن تک تک ، گفت و گو در کلاس ،طرح مسئله، فعالیت گروهی در کلاس،جمع بندی سؤالاتی برای تفکر بیشتر؛ بدون هیچ گونه کسر و اضافه ای ، متن (صرفاً متن) با افکت و طراحی عالی کاملا قابل ویرایش و تایپ شده، اسلاید تشکر و پایانی. حجم فایل 522 کیلو بایت.

دانلود فایل دیجیتال بلافاصله پس از پرداخت موفق

“پاورپوینت های پیشنهادی”

درس 16 مدیریت خانواده ازدواج و تفاوت همسران


تهیه و تنظیم مهرماه 98

مطالب مرتبط