پاورپوینت ادبیات بومی ابادان

پاورپوینت ادبیات بومی ابادان

پاورپوینت ادبیات بومی ابادان

پاورپوینت شهر ابادان

دانلود پاورپوینت ابادان

پاورپوینت ادبیات بومی شهر ابادان

پاورپوینت ادبیات بومی آبادان

پاورپوینت آبادان

پاورپوینت شهر آبادان

فهرست
ادبیات بومی
جغرافیای ابادان
فرهنگ مردم آبادان
پوشش مردم ابادان
سوغات آبادان
مکان های دیدنی و تاریخی
مشاهیر ابادان
حفظ ادبیات بومی
موسیقی
غذاهای محلی
کشاورزی و دامداری
تشکر
منابع مورد استفاده

آبادان خونگرم ترین شهر جهان

ادبیات بومی چیست؟
ادبیات بومی را می توان در حالت کلی و جزئی بکار برد، مثلا فرهنگ مردم ایران اداب و رسوم مردم ایران ، و همچنین در قالب جزئی شامل ادبیات بومی استان ، شهر ، بخش ، یا یک روستای بخصوص .
ادبیات بومی یعنی تمام فرهنگ ، اداب و رسوم ، منطقه جغرافیایی حاکم ، نوع پوشیدن پوشاک ، غذاهای محلی ، موسیقی سنتی ، به صورت تمام و کمال .
جغرافیای آبادان
آبادان در جنوب غربی استان خوزستان و در شمال جزیره ای به همین نام واقع شده است . این جزیره به واسطه وجود اروندرود در غرب، رودخانه بهمنشیر در شمال و شرق و نیز خلیج فارس در جنوب آن بوجود آمده است و با مساحتی حدود 2796 کیلومتر مربع در منتهی الیه خلیج فارس واقع شده است. طول آن حدود 68 کیلومتر، پهنای آن بین 3 تا 20 کیلومتر و ارتفاع بالاترین نقطه آن 3 متر از سطح دریا است. این شهرستان از جانب شمال به شهرستان های شادگان و خرمشهر، از شرق به شهرستان بندر ماهشهر و رودخانه بهمنشیر، از جنوب به خلیج فارس و از غرب به عراق و اروندرود محدود است.



پاورپوینت ابادان

پاورپوینت ابادان

پاورپوینت ادبیات بومی ابادان

پاورپوینت ادبیات بومی ابادان

این پاورپوینت در 32 اسلاید تنظیم شده است ، که شامل اسلاید بسم الله ، اسلاید معرفی ، اسلاید فهرست مطالب با امکان لینک به سایر اسلایدها ، اسلایدهای متن تحقیق ، اسلاید های عکس ، اسلاید منابع و تشکر با افکت ، رنگ بندی و انیمیشن و طراحی عالی ، اماده برای ارائه و 20 شدن . حجم فایل 961 کیلوبایت


تهیه و تنظیم مهرماه 98

مطالب مرتبط