پاورپوینت درس دوم مطالعات اجتماعی پایه هشتم اول متوسطه

پاورپوینت درس دوم مطالعات اجتماعی پایه هشتم اول متوسطه

درس 2
تعاون (2)
تعاون، تنها به خانه و مدرسه و محلّه، محدود نمی شود. گاهی افراد نیکوکار در سطح جامعه به صورت فردی و گاهی به صورت گروهی به دیگران یاری می رسانند و کمک می کنند. موقعیت های زیر را بخوانید.

1
نرگس دانشجوی سال دوم دانشگاه است. او بامسئولان یک پرورشگاه که در آن کودکان بی سرپرست نگهداری می شوند، گفت وگو کرده و با هماهنگی آنها هفته ای چند ساعت به پرورشگاه می رود و در مراقبت از کودکان و انجام فعّالیت های گروهی و مسابقات ورزشی بامددکاران٭ همکاری می کند.

2
خانم احسانی و همسر ش یک کارگاه تولیدی لباس دارند، آنها هر چند ماه یکبار تعدادی از لباس هایی را که  می دوزند به نیازمندان هدیه می دهند و بخشی از درآمد خودرا نیز برای افراد بی بضاعت صرف می کنند.
3
پروانه معلم است. او در ایام تابستان که مدارس تعطیل است هفت های دو روز به روستای نزدیک محلّ زندگیشان می رود و برای بچه ها کلاس تشکیل می دهد.
پروانه، هم به کودکانی که مشکل و ضعف درسی دارندآموزش می دهد و هم به آنها کارهای هنری یاد می دهد.
4
آقای صدیقی، مردی چهل ساله و مهندس است. او نذر کر ده که ماهی یکبار به آسایشگاه معلولان شهرشان برود و در حمام کردن افراد معلول به مددکاران آسایشگاه، کمک کند.

aval motaleaat hashtom darse2اسلاید معرفی

aval motaleaat hashtom darse2اسلاید معرفی

اسلاید نمونه درس دوم مطالعات هشتم

اسلاید نمونه درس دوم مطالعات هشتم

این پاورپوینت در 20اسلاید تنظیم شده است که شامل صفحه اول و معرفی اسلایدهای متن کتاب با انیمیشن و طراحی عالی بدون هیچ گونه کسر و اضافه ای ، اسلاید تشکر و پایانی . حجم فایل 825 کیلو بایت


تهیه و تنظیم مهرماه 98

مطالب مرتبط