گزارش کارآموزی نمایندگی ایران خودرو

گزارش کارآموزی نمایندگی ایران خودرو

فهرست مطالب
مقدمه:    1
معرفي نمايندگي    2
بخشهاي نمايندگي    2
بخش فروش محصولات    3
بخش خدمات پس از فروش مشتريان    3
گارانتي:    3
كارت طلايي    4
امداد جاده اي    4
خدمات فني تعميرگاهي    5
تأمين قطعات يدكي:    6
آموزش    7
پذيرش خودرو    7
تعمير و رفع عيب خودرو    7
ترخيص خودروي تعمير شده    8
نتيجه گيري    9
قدرداني    10

مقدمه:
از هنگامی گروه صنعتی ایران خودرو (ایران ناسیونال پیشین) در ۱۲ مهرماه سال ۱۳۴۱ توسط برادران خیامی، احمد خیامی،محمود خیامی و حسن خیامی با هدف تأسیس و اداره کارخانجات به منظور تولید و تهیه انواع خودرو، قطعات مربوط به آنها، فروش و صدور محصولات و با سرمایه‌ای در حدود ۱۰ میلیون تومان…ادامه مطلب

در خیابان اکباتان تهران تأسیس شد،این شرکت در اسفند ۱۳۴۲با تولید اتوبوس کار خود را آغاز کرد، بعد از این مدیران شرکت بر آن شدند تا با کارخانه‌های دنیا ارتباط برقرار کرده و خودرویی برای قشر متوسط مردم تولید کنند.شرکت‌های فورد ، پژو ، فولکس وتالبوت از جمله گزینه‌هایی بودند که با آن‌ها تماس برقرار شد. در نهایت در سال ۱۳۴۵ قراردادی با شرکت تالبوت در مورد مونتاژ و ساخت خودرو پیکان که نام انگلیسی آن هیلمن بود به امضا رسید. با وارد شدن قطعات از تالبوت انگلستان که در آن موقع زیرمجموعهشرکت کرایسلر آمریکا بود، در اردیبهشت ۱۳۴۶ تولید پیکان با ظرفیت ۶۰ هزار دستگاه آغاز شد و به تدریج به ۱۲۰ هزار دستگاه افزایش یافت.

این تحقیق در 11 صفحه با فونت 14 تنظیم شده است که شامل فهرست مطالب به صورت کاملا منظم و مرتب همانطور که که در عکس زیر مشاهده می فرمایید . متن کارآموزی ، و تشکر و قدردانی می باشد . شما به جای X  ، Y  نام نمایندگی و کد نمایندگی را قرار داده و به استاد مربوطه تحویل میدهید جای اساتید را هم مشخص کرده ایم ، بدون هیچ گونه تگ تبلیغاتی .

حجم فایل 600 کیلوبایت

فهرست مطالب و صفحه نمونه گزارش کاراموزی ایران خودرو

فهرست مطالب و صفحه نمونه گزارش کاراموزی ایران خودرو


تهیه و تنظیم مهرماه 98

مطالب مرتبط