ویژگی های انسانی و اقتصادی آفریقا و اروپا

ویژگی های انسانی و اقتصادی آفریقا و اروپا

ویژگی های انسانی و اقتصادی آفریقا و اروپا
ویژگی اقتصادی آفریقا
تا حدود زیادی به دلیل اثرات استعمار، دولتهای فاسد و استبداد، آفریقا فقیرترین قاره مسکونی دنیا است. بر طبق گزارش توسعه انسانی سازمان ملل متحد در سال۲۰۰۳، ۲۵ رده پایینی جدول کشورها (از رتبه ۱۵۱ ام تا ۱۷۵ ام) همگی کشورهای آفریقایی بوده‌اند.
در حالی که رشد سریع در چین و اکنون در هند، و نیز رشد میانه در آمریکای لاتین میلیونها (واحد) فراتر از زندگی موجود رفته‌است، آفریقا از نظر تجارت، سرمایه‌گذاری خارجی، و درآمد سرانه روند قهقرائی داشته‌است. این فقر اثراتی از جمله امید به زندگی پایین، تنش، و بی‌ثباتی – که عوامل دخیل در فقر قاره هستند، گسترش داده‌است.
برخی نواحی، به خصوص بوتسوانا و آفریقای جنوبی موفقیت اقتصادی را تجربه نموده‌اند، از جمله افتتاح بازار سهام ژوهانسبورگ. این مسئله تا حدودی در اثر ثروت منابع طبیعی شان به عنوان تولید کننده عمده طلا و الماس با هم بوده، و تا حدودی نیز به دلیل نظام قانونی مناسب و پایدار آن می‌باشد. همچنین آفریقای جنوبی به سرمایه مالی، بازارهای متعدد، کار مهارتی، و اولین زیرساختار در بیشتر (بخش‌های) کشور خود دست یافته‌است. کشورهایی همچون غنا، کنیا، کامرون و مصر، دیگر کشورهای آفریقائی هستند که پیشرفتهای قابل مقایسه داشته‌اند.

این تحقیق بصورت فایل ورد در 3 صفحه تنظیم شده است

دانلود فایل ویژگی های انسانی و اقتصادی آفریقا و اروپا به صورت رایگان masterdoc.ir

،ویژگی های انسانی و اقتصادی آفریقا و اروپا، تحقیق درباره ویژگی آفریقا و اورپا، مقایسه ویژگی آفریقا و اورپا،مقایسه ویژگی های انسانی اروپا و آفریقا، تحقیق درباره ویژگی های اروپا و آفریقا، تحقیق آماده درباره ویژگی اقتصادی و انسانی اروپا و آفریقا

تهیه و تنظیم مهرماه 98

مطالب مرتبط