پاورپوینت درس13 پیام های آسمانی هشتم

پاورپوینت درس13 پیام های آسمانی هشتم

درس 13
كلید گنج ها
امیرمؤمنان حضرت علی در نام های به فرزند خود امام حسن می نویسد:
«… ]پسرم[ بدان، کسی که گنجینه های آسمان و زمین در دست اوست، فرصت دعاکردن را به تو داده و جواب دادن به دعای تو رانیز بر عهده گرفته است.
تو را فرمان داده است از او بخواهی تا ببخشد و رحمت طلب کنی تا عطا کند.
هرگاه او را بخوانی، ندایت را می شنود، و چون با او ر از دل گویی،ر از تو را می داند، پس نیاز خود را با او بگو و اندوه خود را درپیشگاه او بگشای، تا غم هایت را برطرف کند و در مشکلات، تو رایاری رساند.
از گنجینه های رحمتش چیزهایی بخواه که جز او کسی نمی تواند عطاکند؛ افزونی عمر، تندرستی بدن و گشایش روزی.

[پسرم]، خداوندی که به تو اجازۀ دعا کردن داده است، [در حقیقت]کلید گنجینه های خود را در دست تو قرار داده است، پس هرگاه خواستی می توانی با دعا، درهای نعمتش را بگشایی، و رحمتش رابر خود نازل کنی! 1»1. نهج البلاغه، نامهٔ 31 .

چراغ همیشه فروزان
تصوّر کنید در حال مسافرت با هواپیما هستید. ناگهان هواپیما تکان های شدیدی می خورد وهمه چیز به هم می ریزد. کنترل هواپیما به دلیل نقص فنّی از دست خلبان خارج می شود. در این لحظه که از هیچ کس کاری ساخته نیست چه می کنید؟

این پاورپوینت در 24 اسلاید تنظیم شده است که شامل اسلاید معرفی ، اسلاید های متن کتاب با افکت ،طراحی و رنگ بندی عالی ، بدون هیچ گونه کسر واضافه ای کاملاً تایپ شده ، اسلاید تشکر و پایانی . حجم فایل:172 کیلوبایت

aval darse13 payam asemani hashtomاسلاید معرفی

aval darse13 payam asemani hashtomاسلاید معرفی

nemoneh  darse13 payam asemani hashtomاسلاید نمونه

nemoneh darse13 payam asemani hashtomاسلاید نمونه

، پاورپوینت درس13 پیام های آسمانی هشتم، پاورپوینت درس کلید گنج ها پیام های اسمانی پایه هشتم، دانلود پاورپوینت درس 13 پیام های آسمانی پایه هشتم، دانلود درس 13 کلید گنج ها دینی هشتم، پاورپوینت آماده درس 13 پیام های آسمانی دوم دبیرستان متوسطه اول، دانلود پاورپوینت درس کلید گنج ها پیام های اسمانی پایه هشتم، دانلود رایگان درس 13 پیام های آسمانی هشتم، پاورپوینت درس کلید گنج ها پیام های آسمانی دوم راهنمایی، درس کلید گنج ها بصورت پاورپوینت، پاورپوینت پیام های آسمانی با عنوان کلید گنج ها، باوربوینت درس کلید گنج ها بیام های اسمانی هشتم


تهیه و تنظیم مهرماه 98

مطالب مرتبط