پاورپوینت ورزش غواصی

پاورپوینت ورزش غواصی

تاریخچه:
نوشته های تاریخی نشان میدهند که الکساندر کبیر در لنگرگاه شهر تایر (Tyer)، لبنان کنونی، که در سال ۳۲۲ قبل از میلاد در محاصره او بود نه تنها غواصانی را برای از بین بردن موانع دشمن در این لنگرگاه به زیر آب فرستاد بلکه خودش نیز برای نظارت به پیشرفت کار آنها به زیر آب رفت.    
ریشه اصلی آشنائی با غواصی در نیاز بشر به رهبری نظامی، انجام خدمات زیرآبی، تجارت زیر آبی و گسترش دروازه های دانش از طریق جستجو و کشف اسرار نهفته است.
هیچکس به درستی نمیداند چه وقت بشر پی برد که میتواند با حبس نفس در سینه برای مدتی زیرآب باقی بماند ولی زمانیکه غواصی به عنوان یک حرفه مورد استفاده قرار گرفت به بیش از ۵۰۰۰ سال پیش باز میگردد.
مقدمه
انسان همواره به دریا و دیدنی های تمام نشدنی آن به عنوان محلی پر از شگفتیها نگریسته است. دریا آن چنان مملو از معماهاست كه حتی باتجربه ترین دریانوردان و اقیانوس شناسان دنیا نیز نمی توانند ادعا كنند كه به تمامی رازهای آن پی برده اند. هزاران سال است كه انسان، كشتیهای خود را بر پهنه دریا می راند و جدای استفاده از آرامش و زیبایی های نهفته در آن، از آن ماهی صید میكند و مایحتـــاج خود را به دست می آورد.

با اطلاعاتی كه ما اینك از وسعت و عمق اقیانوسهــا داریم، چنین به نظر میرسد كه اطلاق كره خاكی به سیــــاره ای كه در آن ساكن هستیم، چندان صحیح نیست زیرا نزدیك به سه چهارم سطح این سیاره را آب فرا گرفته است، آبی که مایه ی حیات است و دستیابی به اسرار بی نهایت آن که همانا نشانگر حکمت و قدرت لایزال خداوند است، بسادگی و بدون تلاش میسر نیست.
دنياى آرام آب‌ها با سکوت حاکم بر آن، انسان را به ژرفاى زندگى و هماهنگى شگفت‌انگيز آن مى‌برد. زيبائي، آرامش و سکوت دنياى زير آب همراه با جانوران آن، سال‌هاى درازى است که نظر انسان را به خود جلب کرده و او همواره در جستجوى راهى براى نفوذ به اين دنياى اسرارآميز و آگاهى از نحوه زندگی آبزيان است. اقیانوس اهمیت ویژه‌ای در حیات دارد. تقریبا مسلم است که نخستین صورتهای حیات در اقیانوس‌ها ظاهر شده است و از لحاظ کمیت، هنوز هم قسمت اعظم حیات در اقیانوس‌ها است و حال آنکه حیات در اقیانوس‌ها سراسر اقیانوس را تا اعماق 15 کیلومتری و در بعضی نقاط تا اعماق بیشتر ، اشغال می‌کند.
غواصی
فن شناوری در زیر آب – با یا بدون وسایل تنفس مصنوعی اسکوبا است. غواصی علاوه بر اینکه کاربردهای…………………………

فهرست مطالب

تاریخچه
مقدمه
غواصی
انواع غواصی
اسکوبا
غواصی
اسوبا مدار باز و بسته
غواصی با تغذیه از سطح
غواصی اشباع
آموزش غواصی
خطرات غواصی
سازمان های آموزش دهدنده
تجهیزات غواصی
عوارض ورزش غواصی
دردگوش در غواصی
معاینات و آزمایشهای بالینی
درمان پزشکی
سوالات متداول
تشکر و قدردانی

این پاورپوینت در42 اسلاید تنظیم شده است یکی از کامل ترین پاورپوینت ها در زمینه غواصی می باشد که شامل صفحه اول و معرفی ، اسلاید فهرست مطالب با امکان لینک به سایر صفحات ، اسلایدهای متن تحقیق با افکت ، طراحی و رنگ بندی عالی بصورت منظم ومرتب ، اسلاید تشکر و پایانی .حجم فایل:367کیلو بایت

کاملا قابل ویرایش و تمامی فایل هابدون هیچ گونه تگ تبلیغاتی می باشند

اسلاید معرفیmaarefi ghavasi

اسلاید معرفیmaarefi ghavasi

نمونه اسلاید فهرست مطالfehrest ghavasi

نمونه اسلاید فهرست مطالfehrest ghavasi

نمونه اسلایدnemoneh2 ghavasi

نمونه اسلایدnemoneh2 ghavasi

 


تهیه و تنظیم مهرماه 98

مطالب مرتبط