تحقیق در مورد گیمیفیکیشن
بسم الله الرحمن الرحیم
موضوع:
گیمیفیکیشن
تهیه و تنظیم:
نام دبیر:
تحقیق در مورد گیمیفیکیشن
این تحقیق در 21 صفحه بصورت فایل ورد و pdf توسط سایت کلاس درسی بصورت منظم و عالی تهیه و تنظیم شده است و دارای صفحه اول،معرفی،فهرست مطالب با صفحه بندی مجزا، متن تحقیق ، میباشد
فهرست مطالب
گیمیفیکیشن (Gamification) 2
۱- تکنیک ها 2
برنامه ها 3
سه موضوع مهم که هنگام شروع یک پروژه گیمیفیکیشن باید در نظر بگیرید 4
بازخورد دیگران را در مورد ایده تان بفهمید : 4
بر روی فعالیتهای کلیدی تمرکز کنید : 4
متعهد باشید : 4
Gamefication به زبانی ساده: 5
بازی سازی، گیمیفیکیشن یا Gamification 5
Gamification چه مزایایی دارد؟ 8
مزایای به کارگیری گیمیفیکیشن در آموزش الکترونیکی 8
مثالهایی از گیمیفیکیشن 10
برنامه ها و امتیازهای مبتنی بر پاداش 10
امتیازهای تشویقی روزانه 10
مدالها 10
طرفداران و Like ها 11
بازیها 11
نظریه بازینمایی (Gamification) در سازمان 11
*راهنمای طراحی **gamification* 12
*موضوع مهم gamification 13
Gamefication و بازار یابی: 14
گیمیفیکیشن یا بازیسازی در شرکتها به چه معناست؟ 15
گیم فیکیشن (Gamification) یعنی چه و چه کاربردی در مدیریت دارد؟ 16
نقش گیمیفیکیشن در هدایت نتایج تجاری واقعی در حیطه بانکداری 17
گیمیفیکیشن در بانکداری جهانی: 18
جمع بندی 20
منابع: 21
بر روی فعالیتهای کلیدی تمرکز کنید :
فعالیتهای کلیدی و رفتارهایی را که میخواهید کاربرانتان انجام دهند را کاملا شناسایی کرده و راهی برای تشویق آنها در مسیرهای مدنظرتان پیدا کنید . شاید در برخی مواقع این موضوع بیسار سخت باشد . مشکلی نیست . فقط با یک عملکرد شروع کنید !!! بله درست شنیدید .
Gamefication به زبانی ساده:
گیمیفیکیشن شاید در ظاهر واژهی پیچیدهای به نظر برسد. اما با چند مثال ساده خواهیم دید که اصلاً چنین نیست. فرض کنید به یک کافیشاپ رفتهاید و در لحظهای که در حال پرداخت هزینه هستید، کسی که آنجا کار میکند، یک کارت تخفیف کوچک را هم در کنار صورت حساب شما روی میز میگذارد و میگوید: «کسانی که ۹ مرتبه به اینجا مراجعه میکنند، یک مرتبه به صورت کامل مهمان ما هستند».
مثالهایی از گیمیفیکیشن
برنامه ها و امتیازهای مبتنی بر پاداش
سایت Teleflora.com از برنامه های پاداش مبتنی بر امتیاز استفاده میکند بدین صورت که به هر مشتری در ابتدای ورود، چند فرصت عالی میدهد. یعنی میتوانید امتیازهای را بخرید و یا بدست بیاورید که در آینده قابل استفاده در کوپن های تخفیف هستند. نه رقابتی بین کاربران وجود دارد و نه نمایش بهترین و بالاترین امتیازها به چشم میخورد اما مسئله ی جالبی در اینجا وجود دارد. فقط خرید محصولات. به ازای هر خرید جایزه دریافت میکنید. نیاز به انجام هیچ کار دیگری نیست.
طرفداران و Like ها
افراد دوست دارند مورد توجه قرار گرفته و دیده شوند .آنها دوست دارند زمانیکه پستی در فیسبوک میگذارند تعداد زیادی کامنت و به اشتراک گذاری از پستشان ببینند .چرا چنین تکنیکی را در تجارت الکترونیک بکار نبندیم؟؟ افراد میتونند نظرات دیگران را Like نموده و نظر خودشان را هم بنویسند و در قبال آن امتیاز دریافت نمایند. مشاهده ی اقدامات سایر کاربران کمک میکند تا یک انجمن و یا یک جامعه در داخل فروشگاه شما بوجود بیاید.
محصولات دیگر:
ما چگونه می توانیم قدردان خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان میهن خود باشیم
بعد ازخرید موفق لینک دانلود بلافاصله به شما نمایش داده می شود. و همچنین یک ایمیل حاوی لینک دانلود به ایمیل شما فرستاده می شود.در صورت هر گونه مشکل با پشتیبانی در تماس (09352817947)باشید.
دیدگاه کاربران ...