کاربرد کاغذ

کاربرد کاغذ

کاربرد کاغذ

کاربرد کاغذ در قنادی :
کاغذ به عنوان مواد مصرفی در زیر شیرینی ها برای ارائه به مشتری مصرف می گردد به عنوان مثال در زیر کیک و قنادی نارگیلی و سایر شیرینی ها که به سینی فلزی نچسبند و شیرینی در همان شکل و شمایل باقی بماند و همانطور به عنوان کاغذ به عنوان جعبه شیرینی و پاکت هایی که شیرینی را داخل آن قرار می دهند مورد استفاده قرار می گیرد . انواع کاغذ مورد استفاده در قنادی ها عبارتند از: – کاغذ مومی قنادی – کاپ قنادی – کاغذ دیسی تهیه کاغذهایی که به برای پخت کاپ کیک و کیک قنادی در کشور نسبت به گذشته در اغلب شهرها ساده تر گشته است.
کاغذهای کاپ کیک قنادی که با نام های کپسول و قالب کاغذی کیک نیز شناخته می شوند از تنوع و رنگ های بی نظیری برخوردار می باشند.
کاغذ عکاسی:مسترداک
کاغذ عکاسی، کاغذی با پوشش مواد شیمیایی حساس به نور است که برای چاپ عکس مورد استفاده قرار می‌گیرد.
کاغذ عکاسی برای انواع چاپ: چاپ تماسی (Contact) و یا با استفاده از آگراندیسور (Enlarger) مورد مصرف دارد. تقریباً کاغذ عکاسی شبیه به فیلم عکاسی است، و از ترکیب ژلاتین و نقره برمید ساخته می‌شود، با این تفاوت که پایه کاغذ عکاسی از فیبر است.
کاغذ عکاسی برای چاپ عکس ها در اندازه های متفاوت کاربرد دارد همچنین برای بسته بندی عکس ها نیز از کاغذ استفاده می شود.
کاغذ در مرغداری :
پوشال کاغذ برای زیر مرغ ها گذاشتن استفاده میشود.
همچنین از کاغذ برای گذاشتن تخم مرغ استفاده می شود که به آن شانه تخم مرغ می گویند از کاغذ برای بسته بندی تخم مرغ ها استفاده می شود که به صورت کارتن می باشد .کاغذ به صورت رل های کاغذی در بستر مرغداری ها استفاده می شود.

لینک دانلود فایل


تهیه و تنظیم مهرماه 98

مطالب مرتبط