تحقیق درباره دسته بندی عناصر به روش دیگر

تحقیق درباره دسته بندی عناصر به روش دیگر

 

بسم الله الرحمن الرحیم

موضوع:

دسته بندی عناصر به روش دیگر

تهیه و تنظیم:

نام دبیر:

تحقیق درباره دسته بندی عناصر به روش دیگر

 

این تحقیق در 5 صفحه بصورت فایل ورد و pdf توسط سایت کلاس درسی بصورت منظم و عالی تهیه و تنظیم شده است و دارای صفحه اول،معرفی، متن تحقیق ، میباشد.



نمونه ای از تحقیق

تحقیق درباره دسته بندی عناصر به روش دیگر

دسته بندی عناصر به روش دیگر

به طور کلی، پیشرفت شیمی عمومی، از انتشار جدول طبقه بندی تناوبی عنصرها سرچشمه گرفت. با توجه به اینکه طبقه بندی در هر زمینه ای، مطالعه را آسان می کند، آنان که صاحب اندیشه ای در شیمی بودند، برای به نظم در آوردن و آسان کردن بررسی خواص عناصر، همواره فکر طبقه بندی آنها و احتمالاً کشف روابط و یا قوانین در این زمینه را در سر می پروراندند.تحقیق درباره دسته بندی عناصر به روش دیگر

از سال 1871

از سال 1871 به بعد، شیمیدانان برخلاف برسیلوس و لاووازیه که بر خواص شیمیایی عنصرها تاکید داشتند، در مسیر طبقه بندی بر اساس ارتباط بین جرم اتمی و خواص انها، کوششهایی به عمل آوردند و تلاش آنها در این راه کم و بیش با موفقیت هایی همراه بود. 

 

شیمیدان آلمانی یوهان ولفگانگ

در سال 1829 شیمیدان آلمانی یوهان ولفگانگ دوبرینر مشاهده كرد كه عنصرها غالبا گروههایی از سه عنصر ، با خواص شیمیایی مشابه ، تشكیل می‌دهند . او تریادها ( به معنای سه‌تاییها ) را برای آنها پیشنهاد كرد و مانند (كلر ، برم و ید) ؛ ( كلسیم ، استرونسیم و باریم) و غیره . در هر تریاد جرم اتمی عنصر میانی تقریبا میانگین عددی جرمهای دو عنصر دیگر است . ولی بعدها معلوم شد كه همه’ این مطالب اهمیت چندانی ندارند . 

محصولات دیگر

تحقیق درباره دکل انتقال نیروی برق

پاورپوینت درباره امیرکبیر

پاورپوینت درباره شب یلدا

قیمت محصول : 52,000 ریال
تضمین رضایت شما
تضمین رضایت شما بعد از خرید موفق لینک دانلود بلافاصله به شما نمایش داده می شود. و همچنین یک ایمیل حاوی لینک دانلود به ایمیل شما فرستاده می شود. پشتیبانی محصول 09368730522 زاهدی

دیدگاه کاربران ...