رهبری امام خمینی در دفاع مقدس

رهبری امام خمینی در دفاع مقدس

بسم الله الرحمن الرحیم

موضوع:

رهبری امام خمینی در دفاع مقدس

تهیه و تنظیم:

نام دبیر:

 

نمونه عکس تحقیق نقش رهبری امام خمینی در دفاع مقدس

 

این تحقیق در 11 صفحه بصورت فایل ورد و pdf توسط سایت کلاس درسی بصورت منظم و عالی تهیه و تنظیم شده است و دارای صفحه اول،معرفی،فهرست مطالب با صفحه بندی مجزا، متن تحقیق ، میباشد

فهرست مطالب
مقدمه : 2
بیانات ایشان 3
امام و رسانه‌ها: 3
امام و مردم ایران: 4
امام و ارتش ایران: 5
حضرت امام ارتش را در سه مرحله برای جنگ مهیا کردند: 5
امام و ملت عراق: 7
امام ملت عراق را به دو شکل مورد خطاب قرار دادند: 7
امام و ارتش عراق: 8
جمع‌بندی بحث : 10
منابع: 11

نمونه عکس تحقیق نقش رهبری امام خمینی در دفاع مقدس

رهبری امام خمینی در دفاع مقدس

نمونه عکس تحقیق نقش رهبری امام خمینی در دفاع مقدس

مقدمه :

امام خمینی، محوری ترین عاملی بود که در طول هشت سال دفاع مقدس، باعث اتحاد و همدلی نیروهای مردمی در راستای جهاد و دفاع از سرزمین و کیان انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود.

امام و رسانه‌ها:

از همان اولین ساعات جنگ امام به این موضوع توجه کردند که اگر بنا باشد مردم ایران منسجم شوند و به یک منبع قدرت اطمینان کرده و فرمانبرداری نمایند، در درجه اول باید تعلق خاطری عمیق نسبت به آن داشته باشند؛ به همین علت در اولین فرمانی که در روز 59/7/1 با سر تیتر ابلاغ می‌گردد، همه راه‌های مخاطره‌آمیز برای وحدت جامعه و ایجاد فضای تشویش و اضطراب را دستور می‌دهند که مسدود شود.

امام و ارتش عراق:

سخن گفتن با ارتش دشمن از سخن گفتن با مردم آن سخت تر است و زیرکی خاصی می‌خواهد؛ زیرا به راحتی می‌توان حساب مردم را از حکومت جدا کرد ولی ارتش که بازوی نظامی حاکمیت محسوب می‌شود را چگونه می‌توان مبرای از جنگ کرد؟ کلام باید طوری باشد

جمع‌بندی بحث :

به راستی اگر درایت این رهبری پیامبرگونه، آن روزها همراه انقلاب ما نبود آنگونه مقاومتی نیز هیچگاه شکل نمی گرفت. آنقدر این بیانات مؤثر واقع شد که آن روزها همه قشرهای اجتماعی مردم ایران حول محور جنگ منسجم شدند.

محصولات دیگر:

قیمت محصول : 75,000 ریال
تضمین رضایت شما
بعد ازخرید موفق لینک دانلود بلافاصله به شما نمایش داده می شود. و همچنین یک ایمیل حاوی لینک دانلود به ایمیل شما فرستاده می شود.در صورت هر گونه مشکل با پشتیبانی در تماس (09352817947)باشید.

دیدگاه کاربران ...