تحقیق در مورد تبلیغات شهری و محیطی

تحقیق در مورد تبلیغات شهری و محیطی

بسم الله الرحمن الرحیم

موضوع:

تبلیغات شهری و محیطی

تهیه و تنظیم:

نام دبیر:

نمونه عکس تحقیق در مورد تبلیغات شهری و محیطی

تحقیق در مورد تبلیغات شهری و محیطی

این تحقیق در 57 صفحه بصورت فایل ورد و pdf توسط سایت کلاس درسی بصورت منظم و عالی تهیه و تنظیم شده است و دارای صفحه اول،معرفی،فهرست مطالب با صفحه بندی مجزا، متن تحقیق ، میباشد

فهرست مطالب
تبلیغات: 1
تعريف تبليغات: 1
اصول تبليغات 1
تبلیغات در جامعه مدرن: 3
تبليغات، مدرنيته و فرهنگ توده اي 3
دلایل تبیلغ شرکت ها : 5
فنون تبليغات: 5
مدلهاي تبليغ : 7
روشهاي مورد استفاده تبليغات : 8
ارتباط تبليغات و توسعه : 8
اصول كار تبليغ : 9
فلسفه وجودي نظام تبليغ : 9
تبلیغات محیطی چیست ؟ 9
تاریخچه تبلیغات محیطی 10
مزایای تبلیغات محیطی چیست ؟ 10
معایب تبلیغات محیطی چیست ؟ 10
انواع رسانه محیطی تبلیغاتی : 11
انواع موقعیت های مکانی برای انجام تبلیغات محیطی 12
خلاقیت در تبلیغات محیطی 13
نقش گرافیک محیطی در تبلیغات محیطی 13
.

.

آثار فرهنگی تبلیغات 40
آثار سیاسی تبلیغات بازرگانی 41
پيشنهادات : 42
منابع: 44
منابع کتابی: 44
منابع اینترنتی: 44

نمونه عکس تحقیق در مورد تبلیغات شهری و محیطی

نمونه عکس تحقیق در مورد تبلیغات شهری و محیطی

تحقیق در مورد تبلیغات شهری و محیطی

نمونه عکس تحقیق در مورد تبلیغات شهری و محیطی

تبلیغات:

تعريف تبليغات:

ـ فرهنگ و بستر تبليغات را اينگونه تعريف كرده است: تلاش براي ارائه آموزه‌ها، ايده‌ها، دلايل، شواهد يا ادعاها از طريق رسانه‌هاي ارتباطي براي تقويت هدفي يا مبارزه با هدف ضد آن.

تبلیغات در جامعه مدرن:

در جامعه مدرن، تبليغ به مکانيسم اصلي بازسازي افکار عمومي مبدل شده است. امروزه از تبليغات بازرگاني به عنوان مکانيسمي جهت ايجاد، هدايت و برآوردن آرزوها استفاده مي شود.

تبليغات، مدرنيته و فرهنگ توده اي

توليد انبوه كه از ويژگي هاي عصر نوين است؛ فروش انبوه را نيز به همراه داشته، بنابراين همواره شركت هاي تجاري بزرگ جهت فروش و توليد بيشتر، محتاج آن هستند كه در نگرش، بينش، دانش و رفتار مخاطبان خود تغييراتي اساسي ايجاد نمايند.

دلایل تبیلغ شرکت ها :

شرکتها به دلايل زير تبليغ مي کنند:
– آگاه کردن مصرف کنندگان از وجود توليدات (محصولات و خدمات) جديد.
فنون تبليغات:
شيوه‌هايي كه تبليغاتگر براي تحت تاثير قرار دادن افراد بكار مي‌برد را فنون تبليغات مي‌ناميم. اين شيوه‌ها متفاوتند و هر كدام در شرايط خاص كاربرد دارد.

مدلهاي تبليغ :

مدلهاي تبليغ را مي‌توان بر دو دسته ضعيف و قوي تقسيم كرد. تفاوت اين دو در ميزان تأثير اقناعي آنها نيست بلكه در خصلت كنش متقابل ميان مبلغ و پيامگيران است.

 

روشهاي مورد استفاده تبليغات :

روشهاي مورد استفاده بستگي به نوع تبليغ و محتواي پيام دارد ولي بهرحال مبلغ بايد براي رساندن پيام خودبه گوش مخاطبانش دو مسئله مهم را همزمان و هماهنگ مورد توجه قرار دهد.

ارتباط تبليغات و توسعه :

توسط يك برنامه ريزي كلي است كه شامل همه جنبه‌هاي زندگي و جهات نيازهاي اجتماعي نظير آموزش و بهداشت، صنايع، حمل ونقل، تفريح، توليد و غيره مي‌شود.

نقش تبلیغات در رسانه های مختلف

این روزها نقش تبلیغات در رسانه های مختلف، بسیار پر رنگ شده است. در این میان یک سوال بسیار اساسی این است که چه رسانه ای برای چه نوع تبلیغاتی مناسب تر است و پاسخ به این سوال مستلزم شناخت رسانه های مختلف و آگاهی از ابعاد آن هاست.

 

محصولات دیگر:

تحقیق در مورد آب های زیرزمینی کلاس سوم

چرا مغز درون جمجمه و نخاع درون ستون مهره قرار دارد

تبلیغ دین در اسلام و مسیحیت

تحقیق در مورد ایران خوردو

تحقیق در مورد انواع قرارداد

 

قیمت محصول : 155,000 ریال
تضمین رضایت شما
بعد ازخرید موفق لینک دانلود بلافاصله به شما نمایش داده می شود. و همچنین یک ایمیل حاوی لینک دانلود به ایمیل شما فرستاده می شود.در صورت هر گونه مشکل با پشتیبانی در تماس (09352817947)باشید.

دیدگاه کاربران ...