پاورپوینت درس22 تاریخ ایران وجهان 1 دوم انسانی

پاورپوینت درس22 تاریخ ایران وجهان 1 دوم انسانی

درس بیست و دوم
جنگ های صلیبی
مقدمه
صلیب مهم ترین نماد مسیحیت است. این نماد بنا به اعتقاد مسیحیان یادبود شهادت حضرت عیسی ( ع)به وسیلۀ صلیب است. مسیحیان صلیب را به شکل های گوناگون رسم می کنند و از آن در تزیین پرچم ها و کلیساها استفاده می نمایند. مثلاً جنگجویان مسیحی قرون وسطا که برای تصرف بیت المقدس از اروپا به شام و فلسطین حمله ور شدند، بر روی لباس خود صلیبی نقش کرده بودند.
به همین جهت به آنها صلیبی و به جنگ های دویست ساله ای که میان مسلمانان و مسیحیان اروپایی رخ داده است، جنگ های صلیبی می گویند. این جنگ ها اگر چه، جنبۀ مذهبی داشت اما نمی توان تمامی علل و زمینه های آن را به اعتقادات مذهبی نسبت داد. بلکه شرایط سیاسی، اقتصادی و اجتماعی اروپا نیز در آن دخالت داشته است.جنگ های صلیبی در نیمۀ دوم قرون وسطا و در فاصلۀ سال های 1099 تا 1291 م. به وقوع پیوست.
جنگ های صلیبی
زمینه های جنگ: از قرن هفتم میلادی، برابر با قرن اول هجری، دو جهان اسلام و مسیحیت رو در روی یکدیگرقرار گرفتند. مسلمانان در همان قرن اول هجری نواحی شام،فلسطین، مصر، شمال آفریقا و اسپانیا را از دست مسیحیان خارج کردند و پس از آن نیز جدال میان آنان با مسیحیان درمرزهای خشکی و آبی آسیای صغیر، مدیترانه، ایتالیا و اسپانیا ادامه یافت. با این حال، مسیحیان در قلمرو مسلمانان شرایط مناسبی برای زندگی به دست آوردند و در حالی که جدال در مرزها امری عادی شده بود زندگی توأم با مسالمت دو طرف استمرار می یافت.

این پاورپوینت در 27 اسلاید تنظیم شده است که شامل اسلاید معرفی ،اسلاید های متن کتاب به صورت کامل و دقیق کاملاً تایپ شده بدوه هیچ گونه کسر واضافه ای با افکت(انیمیشن) ،طراحی و رنگ بندی عالی و اسلاید تشکر و پایانی می باشد. حجم فایل400 کیلو بایت

aval darse22 tarikh iran ve jahan1 dovom ensaniاسلاید معرفی

aval darse22 tarikh iran ve jahan1 dovom ensaniاسلاید معرفی

nemonehdarse22 tarikh iran ve jahan1 dovom ensani

، پاورپوینت درس22 تاریخ ایران وجهان 1 دوم انسانی، پاورپوینت درس بیست و دوم جنگ های صلیبی تاریخ ایران و جهان 1 دوم انسانی، دانلود رایگان پاورپوینت درس 22 تاریخ ایران وجهان دو مانسانی، درس بیست و دوم جنگ های صلیبی، پاورپوینت درس جنگ های صلیبی تاریخ ایران و جهان دو مانسانی، دانلود پاورپوینت درس بیست و دوم جنگ های صلیبی تاریخ ایران و جهان دوم دبیرستان رشته علو م انسانی، دانلود پاورپوینت درس 22 تاریخ ایران و جهان 1 دوم دبیرستان، دانلود پاورپوینت درس بیست و دوم تاریخ ایران وجهان دوم انسانی، پاورپوینت جنگ های صلیبی تاریخ ایران و جهان 1 دوم علو مانسانی، پاورپوینت آماده درس 22 تاریخ ایران و جهان دو معلو مانسانی، درس22 تاریخ ایران وجهان 1 دوم دبیرستان رشته علو م انسانی، درس 22 تاریخ ایران و جهان 1 بصورت پاورپوینت، power point darse22 tarikh iran ve jahan1


تهیه و تنظیم مهرماه 98

مطالب مرتبط