پاوپوینت درخت

پاوپوینت درخت

فهرست مطالب
مقدمه
تعریف درخت
سن درخت
رده‌بندی درختان
برگ درختان
کلروفیل چیست؟
ویژگیهای نهاندانگان و بازدانگان
مقایسه دانه ذرت (نهاندانه) با دانه کاج (بازدانه)
کاربرد فقهی واژه درخت
درخت و درختکاری در آموزه های اسلامی
فواید درخت و درختکاری
عکس های درختان معروف دنیا
منابع
تشکر و قدردانی
 سومین درخت سکویای بلند جهان، در کالیفرنیا. طول این درخت، به ۷۳ متر می‌رسد.
یک انسان با قد متوسط در کنار درخت
مقدمه:
درخت یكی از زیباترین مظاهر خلقت و جلوه ای از تجلیات آفریدگار عالم است.
درخت نماد آبادانی و شاخص سبزی و خرمی و مظهر زندگی و باعث تلطیف هوا و موجب آسایش و رفاه مردم و صفا و پاكی طبیعت می باشد.
در دین مقدس اسلام، بنابر آیات و روایات و سیره معصومین(ع) می توانیم به نقش و اهمیت این نعمت و موهبت عظیم پروردگار عالم پی ببریم.
بر اساس آیات قرآن، یكی از مواهب و نعمت های خداوند در آخرت و یكی از ویژگی های بهشت كه در آیات كریمه و روایات شریفه بارها به آن اشاره شده است، درخت می باشد:« در بهشت باغ هایی وجود دارد كه از زیر درختانش نهرها جاریست».
درختان بزرگترین موجودات زنده روی سیاره خاکی هستند و یکی از با ارزشترین منابع طبیعی هم هستند. آنها هوای پاکیزه برای ما تولید می کنند، به کاهش سر و صدای محیط زندگی ما کمک می کنند، کیفیت آب را بهبود می بخشند، برای ما مواد خوراکی و همینطور مواد اولیه برای صنایع مختلف تهیه می کنند، یک سایه بان طبیعی هستند و به کمک آنها طبیعتی داریم که زیباتر دیده می شود.
تعریف درخت
درخت را می توان بعنوان یک گیاه بزرگ چوبی چند ساله تعریف کرد.اگرچه تعریف ثابتی درباره اندازه آن وجود ندارد ، می توان گفت یک درخت بالغ معمولا” دارای ارتفاع حداقل 5/4 متر ( 15 فوت) بوده و شاخه های آن به یک ساقه اصلی متصل هستند.درختان اجزای مهمی از مناظر طبیعی و عناصر ضروری در ساخت فضای سبز به شمار می روند.

این پاورپوینت در 30 اسلاید تنظیم شده است که شامل صفحه اول و معرفی ،اسلاید فهرست مطالب با امکان لینک به سایر صفحات ،اسلایدهای متن تحقیق با افکت وطراحی رنگ بندی عالی ،اسلاید منابع ،تشکر و پایانی می باشد. حجم فایل 1.90 مگابایت

نمونه اسلایدها

اسلاید معرفیaval derakhat

اسلاید معرفیaval derakhat

fehrest derakht nemoneh1 derakhat


تهیه و تنظیم مهرماه 98

مطالب مرتبط