تحقیق درمورد اوقات فراغت سالمندان

تحقیق درمورد اوقات فراغت سالمندان

بسم الله الرحمن الرحیم

موضوع:

اوقات فراغت سالمندان

تهیه و تنظیم:

نام دبیر:

تحقیق درمورد اوقات فراغت سالمندان

این تحقیق در 13 صفحه بصورت فایل ورد و pdf توسط سایت کلاس درسی بصورت منظم و عالی تهیه و تنظیم شده است و دارای صفحه اول،معرفی،فهرست مطالب با صفحه بندی مجزا، متن تحقیق ، میباشد.

فهرست مطالب

اوقات فراغت اما از نوع سالمندی. 1

مقدمه : 1 تحقیق درمورد اوقات فراغت سالمندان

چکیده: 2

وضعيت سالمندي در منطقه مديترانه شرقي. 2

فرهنگ اوقات فراغت.. 3

اوقات فراغت و جنسیت‌.. 3

سالمندان چه می‌خواهند؟ 5

نقش های متفاوت سالمندان در جامعه 6

مشاركت در كار خیر. 6

تشكيل گروه‌هاي اقتصادي. 6

ورزش روزانه و تفريحي. 7

اعطاي بن‌هاي سفري به سالمندان. 7

در حسرت زيارت.. 8

سالمندي فعال. 9

نتیجه گیری: 10

منابع: 11 تحقیق درمورد اوقات فراغت سالمندان

قسمتی از تحقیق


تحقیق درمورد اوقات فراغت سالمندان

مقدمه

تابستان كه از راه می‌رسد همه به فكر اوقات فراغت می‌افتند و اول از همه اوقات فراغت بچه‌ها جوانان و نوجوانان را به ذهن می‌آورند، اما معمولا اهمیت اوقات فراغت برای كسانی كه ظاهرا در زمان فراغت عمرشان به سر می‌برند، فراموش می‌شود؛ اوقات فراغت سالمندان

وضعيت سالمندي در منطقه مديترانه شرقي

در کشورهاي مديترانه شرقي تا سال 2000 افراد بالاي 60 سال حدود 5درصد کل جمعيت را تشکيل مي‌دهند. در کشور ما بر اساس سرشماري عمومي نفوس و مسکن در سال 85 سالمندان بالاي 60 سال حدود 3/7 درصد کل جمعيت را شامل مي‌شوند و پيش‌بيني مي‌شود تا سال 1429 اين رقم به 9/24درصد برسد. با توجه به موارد فوق مي‌بايست به فکر برخورد صحيح با پديده سالمندي و تامين نيازهاي همه جانبه جمعيت روز افزون سالمندان در کشورمان باشيم. تحقیق درمورد اوقات فراغت سالمندان

سالمندان چه می‌خواهند؟

با عنایت به نتایج حاصل یک پژوهش از میان برنامه‌های فراغتی سالمندان، نمایش فیلم، برنامه‌های ورزشی و هنری بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند.

اعطاي بن‌هاي سفري به سالمندان

شايد همه ما در مورد سفر كارت‌هاي اعتباري شنيده باشيم، ولي كمتر كسي از مزاياي آن بهره برده است. گرچه سالمندان در اين زمينه اولويت بيشتري بايد داشته باشند. چراكه سالمندان وقت زيادي براي ايرانگردي و جهانگردي ندارند و براي سفرهاي كمپي و استفاده از چادر و كيسه خواب در شرايط جسمي مناسبي نيستند، در حالي كه جوانان با داشتن اين شرايط مي‌توانند سفرهاي ارزان‌تري داشته باشند. 

محصولات دیگر

تحقیق درمورد اورژانس 115

تحقیق درمورد اوتیسم

تحقیق درمورد قلب مصنوعی

قیمت محصول : 85,000 ریال
تضمین رضایت شما
بعد ازخرید موفق لینک دانلود بلافاصله به شما نمایش داده می شود. و همچنین یک ایمیل حاوی لینک دانلود به ایمیل شما فرستاده می شود. در صورت هر گونه مشکل با پشتیبانی در تماس (09368730522)باشید.

دیدگاه کاربران ...