تحقیق در مورد امنیت

تحقیق در مورد امنیت

بسم الله الرحمن الرحیم

موضوع:

امنیت

تهیه و تنظیم:

نام دبیر:

نمونه عکس تحقیق در مورد امنیت

تحقیق در مورد امنیت

فهرست مطالب
امنیت اجتماعی واحساس امنیت 1
الف-ابعاد امنیت اجتماعی 1
1:بعد عینی امنیت اجتماعی 1
2: بعد ذهنی امنیت اجتماعی (احساس امنیت) 3
تحقق بعد ذهنی امنیت اجتماعی 3
الف: ثبات قواعد و قوانين و مقرارت 3
ب: مبارزه با دلالی و رشوه خواری 4
پ:وظایف مدیران در قبال جامعه 5
ت:مبارزه با تورم و گرانی و گران فروشان 5
ث:توجه با آسیب های اجتماعی 5

 

نمونه عکس تحقیق در مورد امنیت

تحقیق در مورد امنیت

نمونه عکس تحقیق در مورد امنیت

این تحقیق در 6 صفحه بصورت فایل ورد و pdf توسط سایت کلاس درسی بصورت منظم و عالی تهیه و تنظیم شده است و دارای صفحه اول،معرفی،فهرست مطالب با صفحه بندی مجزا، متن تحقیق ، میباشد

امنیت اجتماعی واحساس امنیت

در واقع امنیت اجتماعی یک موضوع هویتی و نوعی تئوری مطرح در سیاست داخلی کشورها و حتی روابط بین‌الملل است. البته آنچه در این جا مدنظر است هویت اجتماعی است، هویت اجتماعی به مجموع ویژگی‌هایی گفته می‌شود که فرد به واسطة آن‌ها خودش را به عنوان عضو یک گروه قلمداد می‌کند و بر همین اساس دیگران را از گروه خود متمایز می‌کند.

2: بعد ذهنی امنیت اجتماعی (احساس امنیت)

احساس امنیت پدیده روانشناختی- اجتماعی است که دارای ابعاد گوناگونی می‌باشد. این احساس ناشی از تجربه‌های مستقیم و غیرمستقیم افراد ازشرایط و اوضاع محیط پیرامونی است و افراد مختلف بصورتهای گوناگون آنرا تجربه می‌کنند. منابع تأمین‌کننده احساس امنیت برای آحاد و گروههای مختلف جامعه نیز متفاوت از همدیگر است و این منابع در سطوح مختلف اثرگذار می‌باشند.

پ:وظایف مدیران در قبال جامعه

مديران و مسئولان جامعه بايد براي ايجاد امنيت‌اجتماعي و جلوگيري از اضطراب و التهاب جامعه در اتاق شيشه‌اي، كار و زندگي كنند.

ت:مبارزه با تورم و گرانی و گران فروشان

امروزه ديگر در جامعه ما حتي در سطح خيابان و در بين مشاغل مختلف همه درباره تورم و گراني حرف مي‌زنند. تمام مردم مشكلات را شناسايي كرده‌اند و اگر نتوانند با زبان علمي دليل گراني‌ها و تورم را بيان كنند با زبان خودشان و مقايسه قيمت‌ها بهترين استدلال را در توضيح تورم افسار گسيخته به كار مي‌گيرند.

محصولات دیگر:

تحقیق درباره اسطوره آفرینش در ایران

تحقیق در مورد الگوی جهانی وزش باد

پاورپوینت انگلیسی مهندسی عمران

 

 

قیمت محصول : 39,095 ریال
تضمین رضایت شما
بعد ازخرید موفق لینک دانلود بلافاصله به شما نمایش داده می شود. و همچنین یک ایمیل حاوی لینک دانلود به ایمیل شما فرستاده می شود.در صورت هر گونه مشکل با پشتیبانی در تماس (09352817947)باشید.

دیدگاه کاربران ...