پاورپوینت درس 15 پیام های آسمانی پایه هشتم

پاورپوینت درس 15 پیام های آسمانی پایه هشتم

درس 15
حقّ النّاس
ایستگاه آخر
فرشتهٔ مأمور رسیدگی به اعمال، با دقت آخرین صفحه های این فصل پرونده او را هم می بیند وبعد مُهری روی پرونده می زند. چیزی نمانده که قلبش از اضطراب کنده شود. همین که فرشته مُهر رابرمی دارد، از خوشحالی فریاد می کشد:
… قبول!
نفس راحتی می کشد. باورش نمی شود که توانسته است از این ایستگاه 1 هم با سلامتی عبورکند. برمی گردد و به پشت سرش نگاه می کند. جمعیت انبوهی را می بیند که در ایستگاه های مختلف متوقف مانده اند. عده ای که نمازهایشان کامل نبوده در ایستگاه نماز، آنها که روزه هایشان کامل نبوده در ایستگاه روزه، کسانی که زکات اموالشان را نداده اند در ایستگاه زکات، عده ای در ایستگاه حج،عده ای در ایستگاه امر به معروف و… .
١. براساس سخنان امامان و پیامبر اکرم(ص) (به عنوان مثال: کافی، ج 2، ص 331 ) در روز قیامت توقف گاه هایی وجود دارد که اعمال مردم در آنها بررسی می شود.
یادش می آید که خودش هم به خاطر اینکه بعضی نمازهایش در دنیا درست نبود، مدتی طولانی در ایستگاه نماز معطّل مانده بود و اگر رحمت خداوند شامل حالش نشده بود، معلوم نبود چه سرانجامی در انتظارش باشد.
کم کم از دور دروازه های بهشت نمایان می شود. حالا فقط یک ایستگاه دیگر مانده است و اگراز این یکی هم با مُهر قبول بگذرد، لحظاتی بعد در بهشت خواهد بود؛ ایستگاه حقّ النّاس!

این پاورپوینت در 30 اسلاید تنظیم شده است که شامل اسلاید معرفی ، اسلاید های متن کتاب با افکت ،طراحی و رنگ بندی عالی ، بدون هیچ گونه کسر واضافه ای کاملاً تایپ شده ، اسلاید تشکر و پایانی . حجم فایل:400 کیلوبایت

aval darse15 payam asemani hashtomاسلایدمعرفی

aval darse15 payam asemani hashtomاسلایدمعرفی

nemoneh darse15 payam asemani hashtom

، پاورپوینت درس 15 پیام های آسمانی پایه هشتم، پاورپوینت درس حق الناس پیام های آسمانی هشتم،پاورپوینت درس پانزدهم پیام های آسمانی پایه هشتم حق الناس، درس پانزدهم حق الناس پایه هشتم پیام های اسمانی، دانلود رایگان پاورپوینت درس 15 پیام های اسمانی پایه هشتم، پاورپوینت درس15 دینی دوم راهنمایی حق الناس، پاورپوینت درس حق الناس پیام های اسمانی دوم دبیرستان متوسطه دوم، پاورپوینت درس 15 پیام های اسمانی دوم دبیرستان، پاورپونیت آماده درس حق الناس دینی هشتم، پاورپوینت اماده درس پانزدهم پیام های اسمانی پایه هشتم، درس 15 حقّ النّاس پیام های اسمانی هشتم، درس 15 حقّ النّاس پیام های اسمانی دوم دبیرستان،پاورپوینت درس 15 پیام اسمانی هشتم

تهیه و تنظیم مهرماه 98

مطالب مرتبط