پاورپوینت فصل8ریاضی پایه هشتم

پاورپوینت فصل8ریاضی پایه هشتم

آمار و احتمال
فصل 8
بررسی خواص یک گاز با استفاده از آمار و احتمال، هم کاری ساده است و هم منجر به نتایج قابل قبول وعملی می شود. مثلاً با استفاده از آمار و احتمال می توان تعداد دفعاتی را برآورد کرد که باید مقداری گاز دارای اورانیوم را غنی کنیم تا به درجه خلوص مورد نیاز برسد.
دسته بندی داده ها
در سال های پيش با علم آمار، که علم جمع آوری، سازماندهی و تحليل و تفسير اطلاعات (داده ها) است، آشنا شديد. داده ها را با چوب خط، سرشماری و در جدول سازماندهی کرديد. سپس، با توجه به موضوع و هدف آمارگيری،نمودار آن اطلاعات را رسم کرديد. در زير، چهار نوع نمودار وکاربرد هر کدام يادآوری شده است.
نمودار ستونی برای مقايسۀ داده های تقريبی
تعداد کتاب های کتابخانۀ يک مسجد
نمودار خط شکسته برای نشان دادن
 تغييرات در يک مدت مشخص
نمودار تصويری تعداد حيوانات يک روستا
سطح زير کشت کشاورزی يک مزرعه
نمودار دايره ای برای نشان دادن
 تعداد داده ها نسبت به کل
اگر داده های جمع آوری شده زياد و پراکنده باشند، بررسی آنها طولانی می شود. برای اينکه بتوانيم آسان تر و بهتر نتيجه بگيريم، داده ها را متناسب با موضوع آماری دسته بندی و سازماندهی می کنيم.
فعّالیت
در زیر، داده های جمع آوری شده دربارهٔ اندازهٔ قد 40 نفر از مردان ساکن یک شهر کوچک برحسب سانتی متر مشخص شده است.(n=40 )

این پاورپوینت در46 اسلاید تنظیم شده است که شامل اسلاید معرفی ، اسلایدهای متن کتاب بصورت کامل و دقیق جداول بصورت تایپ شده بدون هیچ گونه کسر و اضافه ای کاملا تایپ شده با افکت ، رنگ بندی و طراحی عالی، اسلاید تشکر و پایانی

حجم فایل 950 کیلو بایت

aval fasle8riyazihashtomاسلاید معرفی

aval fasle8riyazihashtomاسلاید معرفی

nemoneh fasle8riyazihashtomاسلاید نمونه

nemoneh fasle8riyazihashtomاسلاید نمونه

nemoneh2 fasle8riyazihashtomاسلاید نمونه

nemoneh2 fasle8riyazihashtomاسلاید نمونه

، پاورپوینت فصل8ریاضی پایه هشتم، پاورپوینت فصل8ریاضی پایه هشتم با عنوان آمار و احتمال، دانلود اریگان پاورپوینت ریاضی هشتم فصل امار و احتمال، پاورپوینت امار و احتمال پایه هشتم، پاورپوینت درس امار و احتمال پایه دوم دبیرستان، پاورپوینت درس امار و احتمال پایه هشتم، پاورپوینت فصل8ریاضی هشتم با عنوان امار و احتمال، دانلود پاورپوینت درس امار و احتمال پایه دوم دبیرستان متوسطه اول، دانلود پاورپوینت درس ریاضی هشتم درس امار و احتمال، درس امار و احتمال ریاضی هشتم، پاورپوینت امار و احتمال کتاب ریاضی هشتم، پاورپوینت رایگان ریاضی پایه هشتم درس امار و احتمال، فصل8ریاضی هشتم بصورت پاورپوینت، فصل8ریاضی پایه هشتم درس امار و احتمال، درس امارو احتمال ریاضی پایه هشتم، پاورپوینت احتمال ریاضی پایه هشتم، دانلود پاورپوینت اماده درس هشتم ریاضی هشتم امار و احتمال


تهیه و تنظیم مهرماه 98

مطالب مرتبط