پاورپوینت درس7جامعه شناسی سوم انسانی

پاورپوینت درس7جامعه شناسی سوم انسانی

پاورپوینت درس7جامعه شناسی2 رشته ادبیات و علوم انسانی سوم دبیرستان

درس هفتم
بازتولید هویت اجتماعی
هویت اجتماعي و جامعه پذیری
یک کندوی زنبور عسل را در نظر بگیرید. درآن چندين گروه زنبور وجود دارد و هر گروه وظيفة خود را به صورت غریزی انجام می دهد. در صورتي كه انسان به طور غريزي، فعاليت های گروهي و اجتماعي خود را انجام نمی دهد. به نظر شما انسانها ، چگونه به موقعیت اجتماعی خود پی می برند و چگونه هویت اجتماعي خود را شکل می دهند؟
هر فرد در یک جهان اجتماعی متولد می شود، اين جهان اجتماعي به وسيلة نسل های قبل از او ایجاد شده است.
جهان اجتماعی به هنگام تولد هر فرد، بخشی از هویت اجتماعي او را تع یین می کند، یعنی آن فرد را به عنوان یکی از اعضای خود به رسمیت می شناسد و برای او شناسنامه ای متناسب با موقعیتی که در آن قرار گرفته است، در نظر می گیرد و فرد به تدریج با هویتی که جامعه برای او در نظر گرفته است آشنا می شود.
جهان اجتماعی برای تداوم حيات خود، اعتقادات ، ارزشها و هنجارهای زندگی مناسب با خود را از طریق نهادهای فرهنگی به فرد آموزش می دهد. فرد با آموزشهایی که در خانواده می بیند، اولین و مهمترین آشنایی ها را با جهانی که در آن متولد شده است، پیدا می کند.
مدرسه، گروه های همبازي و رسانه های جمعی از دیگر عوامل آشنایی کودک با جهانی هستند که در آن زندگی می کند.
به فرایندی که هر فرد برای مشارکت در زندگی اجتماعی دنبال می کند و مسیری که برای تکوین و شکل گیری هویت اجتماعي افراد طی می شود جامعه پذیری مي گويند.

این پاورپوینت در 20 اسلاید بصورت کاملا شیک و منظم تنظیم شده است.که شامل صفحه اول و معرفی ،اسلایدهای متن کتاب با افکت وطراحی عالی بصورت کاملا تایپ شده و بدون هیچ گونه کم و کسری ،اسلاید تشکر و پایانی می باشد. حجم فایل 632 کیلوبایت

nemineh darse7 jameshenasi2 sevomاسلاید نمونه

nemineh darse7 jameshenasi2 sevomاسلاید نمونه

aval darse7 jameshenasi2 sevomاسلاید معرفی

aval darse7 jameshenasi2 sevomاسلاید معرفی

، پاورپوینت درس7جامعه شناسی سوم انسانی، پاورپوینت درس7جامعه شناسی2 رشته ادبیات و علوم انسانی سوم دبیرستان، پاورپوینت درس هفتم بازتولید هویت اجتماعی جامعه شناسی2 سوم انسانی، دانلود پاورپوینت درس هفتم بازتولید هویت اجتماعی جامعه شناسی سوم دبیرستان، دانلود پاورپوینت درس7جامعه شناسی2، درس هفتم بازتولید هویت اجتماعی جامعه شناسی سوم انسانی، بازتولید هویت اجتماعی جامعه شناسی 2 سوم انسانی، پاور پوینت آماده درس 7 جامعه شناسی سوم دبیرستان رشته ادبیات و علوم انسانی، پاورپوینت جامعه شناسی2درس7 بازتولید هویت اجتماعی، پاورپوینت جامعه شناس سوم دبیرستان درس هفتم، درس هفتم جامعه شناسی2 سوم انسانی، پاورپوینت درس هفتم (بازتولید هویت اجتماعی) جامعه شناسی سوم دبیرستان، درس هفتم جامعه شناسی، pawer point darse7 jamee shenasi2


تهیه و تنظیم مهرماه 98

مطالب مرتبط