پاورپوینت درس6 جامعه شناسی سوم انسانی

پاورپوینت درس6 جامعه شناسی سوم انسانی

پاورپوینت درس6 جامعه شناسی 2  رشته ادبیات و علوم انسانی

درس ششم
هویت فردی و اجتماعی
تمایز هویت فردی و اجتماعی
به پاسخ خود به پرسش كيستي !؟ دوباره بينديشيد. ويژگي هايي كه بيان مي كنيد برخی فردي و برخی اجتماعي اند. به نظر شما اين بخش های فردی و اجتماعی هویت انسان چگونه شکل می گیرند و از یکدیگر جدا می شوند؟
هویت فردی به دو بخش جسمانی و غيرجسماني تقسیم می شود.
هویت جسمانی مواردي از قبيل تاریخ تولد، وزن، قد، گروه خونی است كه به بدن انسان باز می گردند و مربوط به جهان طبیعت هستند.
ويژگي هاي فردی غیر جسمانی شامل صفات اخلاقی و رواني مانند پشتکار، تنبلی، اخلاص، امید و یأس میب اشد. این ویژگی های هویتی مربوط به جهان نفس يا جان آدمی می باشند.
هویت اجتماعی مواردي از قبيل فرزند بودن ، معلمّ بودن، ایرانی یا مسلمان بودن است. این بخش از هویت شامل صفاتی است که ریشه در جامعه و فرهنگ دارند و در جهان اجتماعی شکل می گیرند.می دانیم جهان اجتماعی برخلاف جهان طبیعي و جهان نفسانی انسانها با فرهنگ و آگاهی مشترک آدمیان شکل می گیرد.
عضویت در یک خانواده بخشی از هویت اجتماعی ماست. وقتی خود را فرزند یک خانواده معرفی می کنیم، افراد درون خانواده (پدربزرگ،مادربزرگ،پدر،مادر و فرزندان)و افراد بیرون خانواده(اقوام،آشنايان و ديگر افراد جامعه) معنای خانواده، قواعد، روابط ، حقوق و وظایف مربوط به آن را می شناسند و رعایت می کنند. هنگامی که خود را عضو گروه خاصّي معرّفی می کنیم، در حقیقت به هویت اجتماعی خود اشاره می کنیم.

این پاورپوینت در 31 اسلاید بصورت واقعا شیک و منظم تنظیم شده است.که شامل صفحه اول و معرفی ،اسلایدهای متن کتاب با افکت وطراحی عالی بصورت کاملا تایپ شده و بدون هیچ گونه کم و کسری ،اسلاید تشکر و پایانی می باشد. حجم فایل 833 کیلوبایت

aval darse6 jameshenasi2 sevomاسلاید معرفی

aval darse6 jameshenasi2 sevomاسلاید معرفی

nemineh darse6 jameshenasi2 sevomاسلاید نمونه

nemineh darse6 jameshenasi2 sevomاسلاید نمونه

، پاورپوینت درس6 جامعه شناسی سوم انسانی، پاورپوینت درس ششم هویت فردی و اجتماعی جامعه شناسی2، پاورپوینت درس6 جامعه شناسی2 سوم انسانی، دانلود پاورپوینت درس ششم هویت فردی و اجتماعی، دانلود پاورپوینت درس ششم جامعه شناسی 2 سوم دبیرستان، پاورپوینت درس جامعه شناسی2 سوم دبیرستان درس6، pawer point jameeshenasi2 darse6، پاورپوینت آماده درس6جامعه شناسی سوم انسانی، پاورپوینت درس 6 هویت فردی و اجتماعی جامعه شناسی سوم انسانی، پاورپوینت درس6جامعه شناسی2، \h، v\، dkj nvs 6 [hlui akhsd2 s، l hkshkd، dkj ihd s، s، dkj cfhk thvsd nl nfdvsjhk، دانلود رایگان پاورپوینت درس6کتاب جامعه شناسی سوم دبیرستان


تهیه و تنظیم مهرماه 98

مطالب مرتبط