پاورپوینت درس16پیام های آسمانی پایه هفتم

پاورپوینت درس16پیام های آسمانی پایه هفتم

درس شانزدهم
نشان عزّت
دو روز بیشتر تا پایان مسابقهٔ عکاسى باقى نمانده بود و من هنوز موضوع مناسبى براى عکاسى پیدا نکرده بودم.
آن روز در راه مدرسه نگاهم به باغچه کنار پیاده رو افتاد. گل هاى رز سفید، صورتى و قرمز در میان سبز ههاى زیبا و شاداب خودنمایى مى کردند.
جلوتر رفتم و از نزدیک به آنها نگاه کردم. گل ها بهترین موضوع عکاسى بودند، اما حیف که دوربین همراهم نبود. با خودم گفتم: فردا حتماً دوربین را با خودم مى آورم و چند عکس زیبا از گل ها می گیرم.
فرداى آن روز، زودتر از همیشه از خانه بیرون آمدم و با اشتیاق به طرف باغچهٔ گل ها به راه افتادم. چند قدم تا باغچه بیشتر باقى نمانده بود که ناگهان از تعجب سرجایم میخ کوب شدم. روى زمین پر بود از گلبرگ هاى پژمرده و برگ هاى سبزرنگى که از ساقه جدا شده بودند! از آن بوته هاى زیباى گل به جز چند ساقه خالى چیزى باقى نمانده بود. اندوهى تمام وجودم را فراگرفت. آن روز تا ظهر در فکر سرنوشت دردناک گل ها بودم.
فرداى آن روز در راه مدرسه …
انگار دارم خواب مى بینم! یک بوته بزرگ پر از گل هاى زیبای محمدى! آن هم در نزدیکى گل هاى پرپرشده دیروز! با خودم فکر کردم که چطور ممکن است دست هاى بى رحمى تمام گل هاى آن بوته را پرپر کرده باشند، ولى هیچ آسیبى به این گل هاى شاداب و با طراوت نرسانده باشند.
! خوب که دقت کردم دیدم پاسخ من تنها یک کلمه بود: پرچین 1
٭ ٭ ٭
١ حصار دور باغ.

این پاورپوینت در30 اسلاید تنظیم شده است که شامل صفحه اول و معرفی ، اسلاید های متن کتاب بصورت دقیق و کامل با افکت ، طراحی، و رنگ بندی عالی ،کاملا تایپ شده حتی شعرهای درس، اسلاید تشکر و پایانی می باشد. حجم فایل:571کیلو بایت

nemoneh payamhayee asemani haftom drese16اسلاید نمونه

nemoneh payamhayee asemani haftom drese16اسلاید نمونه


تهیه و تنظیم مهرماه 98

مطالب مرتبط